Mimie cupcake diaries
I miss u so much ツ
Tuesday 5 June 2012 • 07:39 • 0 comments


Hari nie ade dua benda yg buruk bagi aku :/
Firstly , bf aku dapat tawaran pegi sambong belajar .
Yeaaa , aku tahu dye mmg suke tawaran tu .
Because he say 'cita-2 dye' .
Cita-2 dye nak jadi seorang photographer yg berjaye .
Mmg tawaran yg dye dapat tu dalam bidang tu .
Just wanna to say , gud luck n take care :)
Aku bukan ape , dye tu darh lah selalu saket .
Nanti kalau dye kt sane , sape nak jage dye hurm :(
Btw dye pegi sambong belajar tu bukan nyee dekat-2 area KL , but dekat kelantan .
Mmg tak dinafikan , aku benci daerah kelantan -,-
Ade lah sebab-2 tertentu , hurm .
*sori sape yg terasa

Secondly , bf aku sekarang tengah demam :')
Nak teman dye , tapi aku tade kedit lah pulak hurm .
Tadi dye ade call aku , mmg lemah gileee suare dye .
Time-2 mcm nie , sepatot nyeee dye ade seorang teman yg boleh jage dye .
Nak jage mcm mane , aku pon stay jauh dari dye .
ATTENTION ; B aku nak kau makan ubat , makan nasi . Kau tu darh lah degil , makan pon tak nak -,- kalau kau tade selera nak makan , just makan siket pon tape . Alas perut tu , nanti saket aku jugak yg risau :( kau tahu kan aku buat semua nie demi kau ? aku sayang sgt kt kau :') lepas kau bace blog nie , aku nak kau tido . Rehat kan diri kau tu . Time-2 kau nak happy lah kau saket b , lahaiiii ~ aku tahu kau happy sgt dapat tawaran sambong belajar tu sampai demam-2 kau :D haha , untong lah . Satu je pesanan aku , jgn lupe aku n sentiasa contact aku nanti . Busy mcm mane pon kau , jgn lupe aku ok :) senang kite bersama , susah pon kite bersama . Aku nak kau je , muahhhhh :* gud nite b , ily
   


PASTFUTURE
HOLLA!
♥ Anis Asmida for short you can call me Mimie . ♥ Sweet sixteen I SPM candidates

Chit Chat

" Put your Cbox Code Max 200x100 "

FOLLOWERS


Entry

  • I am disappointed :/
  • A boring night :/
  • Second blogger :)

  • Made By

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon & Katao
    Owner blog: Mimie Asmida
    Others:(SWEE)

    Remember!!dont remove this section!!