Mimie cupcake diaries
Eyra rawkk
Sunday 5 May 2013 • 20:00 • 0 comments
Hello , i'm stil old owner this blog xD still ingat eyra tak ? tak ingat ? em cedih T.T hahaha  . Dah lama 'SANGAT' eyra tak bukak blog ni . Bukan eyra tak nak bukak sebab eyra tumpukan pada blog lama eyra lah hehe :) Sebenarnya eyra nak bagi blog ni dekat kawan eyra , Anis . Nak buat blog baru payah pulakkan , nak kena sign itu ini so eyra decide nak bagi blog ni dekat dye , and hope dye suka lah :D penat eyra edit baru tau , semua eyra tukar :/ haishh nasib kawan ahaha xD lawa tak eyra edit ? kalau tak lawa , sorry ye Anis hehe . Aku dah cuba cari yg terbaik untuk kau ni . Ye lahh , kau nak sgt jugak blog cupcake kan -,- kau ingat senang aku nak jumpa ? ni pun Alhamdullilah jumpa jugak . Bagi aku ok apa blog ni ~ lagi lawa dari aku punya hihi .Yg lain-2 tu kau pandai-2 lah edit sendiri yeeee ;) btw sorry late buatkan blog kau and apa-2 nanti kau bagitahu aku je k ? k that's all for todayy daa ~

                                                                        
sincerely , eyra rawkk .


PAST
HOLLA!
♥ Anis Asmida for short you can call me Mimie . ♥ Sweet sixteen I SPM candidates

Chit Chat

" Put your Cbox Code Max 200x100 "

FOLLOWERS


Entry

  • I miss u so much ツ
  • I am disappointed :/
  • A boring night :/
  • Second blogger :)

  • Made By

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon & Katao
    Owner blog: Mimie Asmida
    Others:(SWEE)

    Remember!!dont remove this section!!